Saturday, July 2, 2011

家家有本难念的经之:麻木左... :(

上个礼拜已经卑阿妈唠左一餐,
话我成日唔打电话反屋企。
我明明就有打
但系都仲唔够!
大佬啊
我日日都要返工又要读书
时间真系有限叻

惨日钟衰

原本心情好好架
一心林住打个电话反屋企
点知又中唠!!
话我无情
有屋企都唔返
钟话要同我断绝关系
我真系冇你负啊

打返去又中唠
唔打钟衰

有时真系唔明白,
点解佢地敢钟意唠自己既仔女咯
明明自己既仔女好过人地既仔女多多声
都钟系话自己既仔女唔听教,唔听话
对人地既仔女就赞口不停

我知,
个个父母都系为左自己既仔女好
但系都要睇下用么野方法先得嘅
系又唠唔系又唠
唔可以好好咁讲咩?

好大压力架大佬!

No comments:

Post a Comment